Disainiauhinnad ja disainimõtlemine

Meie klientide käekäik läheb meile väga korda. Rõõm on õnnitleda loovagentuur Velvetit, kes püstitas ADC*E Eesti Disainiauhinnad 2016  tulemustega uue isikliku rekordi: seitse finalisti, sealhulgas üks kuld, kolm hõbedat ja üks pronks!

Kuld: Keskkonnagraafika ja näitusedisain: Elisa esinduspoe graafika
Hõbe: Firmagraafika: Avatud Kool
Hõbe: Firmagraafika digitaalmeedias: Avatud Kool
Hõbe: Illustratsioon: Siiri Sisaski albumi “Kuristi kohal” kujundus
Pronks: Keskkonnagraafika ja näitusedisain: “Keskaja rõõmud” Ajaloomuuseumis

Eesti Disainiauhindade eesmärk on tunnustada disaini, mis ei paku ainult esteetilist naudingut, vaid lahendab probleeme ja muudab meid ümbritseva keskkonna inimlikumaks. Peaauhinnana antakse välja Elumuutva disaini auhind, milles disaini kaasamine on andnud suurepärase, inimliku ja kõiki osapooli kaasava lahenduse. Graafilise ja veebidisaini konkursil osales 18 kategoorias kokku üle 300 töö.

Elumuutev ja toimiv disain sünnib läbi disainimõtlemise protsesside kasutamise. Juhtimisajakiri Director kirjutab disainimõtlemise neile omase põhjalikkusega lahti: Miks peaks juht mõtlema nagu disainer? 

“Tänaseks ei ole ilmselt jäänud palju ettevõtte juhtimisega seotud valdkondi, kus disainimõtlemine ei ole oma mõjusust tõestanud. Eespool kirjeldatud tööriistu ja mõtteviisi on laenatud toote- ja teenusearenduse, strateegilise planeerimise, töötajaskonna juhtimise, turunduse, äriarenduse ja muudesse juhtimisvaldkondadesse.”

Disainimõtlemise koht on seal, kus on tarvis leida tegelikust vajadusest lähtuvaid lahendusi. Rakendage see enda ettevõtte, teenuste ja toodete arendusse, kaasake julgelt professionaalseid disainereid.

Ka Eesti tootedisainil tasub pilk peal hoida. Selle aasta saagi leiab siit: BRUNO 2016 Tootedisaini auhind. Lai galerii praktilisi ja silmapaistvaid lahendusi koera GPS jälgimisseadmest ja väligrillist käsitöökingadeni, iglusaunast maailma suurimate posti- ja logistikafirmade tähelepanu võitnud pakiautomaatideni.

Disain on kasutamiseks. Leidlikud taskusse või rahakoti vahele mahtuvad lugemisprillid on kiire päästja, kui tavaprille ei ole kaasas – Elustiili toote disaini võit kuulub Glens tagavaraprillidele. Esimene Glensi paar on nende kulul, mine uuri lähemalt! 🙂

Lõpetuseks: edukad kliendid innustavad ka meid, aitäh!
Kuidas me koos Velvetiga täitsime eesmärki – et oleks rohkem aega püstitada isiklikke rekordeid ka isiklikus elus – läbi tasakaalu leidmise loominguse tegevuse ning ettevõtte juhtimiseks vajalike rutiinide vahel, saab lugeda või vaadata siit: Vaata saadet “Kapital”: mobiilsed juhid loovagentuuris Velvet.

Jaga: